Dia Merasa Ganjil dengan “Benjolan Dalam Bantal” yang Telah Menemaninya Tidur Selama 2 Tahun. Kemudian Bantal Itu pun “Dibelah” Dan Ternyata di Dalamnya Terdapat…!

Sebelumnya diceritakan sebaiknya hati-hati semasa membaca atau melihat artikel ini pada waktu makan, kerana secara pribadi saya merasa benar-benar membuatkan perutku mual !!

Masalahnya sudah tidur selama 2 tahun, tapi baru sedar dan entah berapa banyak sudah intipati kamu disedut selama itu.

Dua tahun lalu, seorang wanita Thailand membeli bantal yang lagi diskon di sebuah pasar malam di Bangkok, satu buah bantal hanya 50 Baht (sekitar rm5) , jadi dia pun memborong 4 bantal sekaligus.

Namun tak disangka, baru-baru ini dia melihat bantal yang sekian lama menjadi alas kepalanya itu ada benjolan kerasnya, sehingga mengganggu tidurnya.

Karena tidak berpuas hati, dia pun “membedah” bantal itu, dan hasilnya….

Astaga, mual rasanya perut ini! ternyata dalam bantal itu diisi dengan popok (pampers) , dan pembalut pad wanita, benar-benar geli dan menjijikkan!

Wanita itu pun menceritakan pengalaman yang dialaminya, dalam laman facebooknya, dengan maksud mengingatkan pada orang-orang agar jangan disebabkan murah meriah atau diskaun yang berlebihan lantas tergiur untuk membelinya.

Periksa dulu dengan teliti, kualiti barang pasti akan sesuai dengan harganya.

Murah meriah tapi tidak berkualiti….akhirnya kita sendiri yang akan menggigit jari.

(Sumber: beautieslife)

Kredit: erabaru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *